مسجد نیروگاه سیکل ترکیبی فردوسی ( طوس ) – مشهد مقدس

مسجد نیروگاه فردوسی مشهد

مسجد نیروگاه فردوسی مشهد

    مسجد نیروگاه فردوسی مشهد

    نام پروژه : مسجد نیروگاه سیکل ترکیبی فردوسی ( طوس ) - مشهد مقدس

    طرح گره چینی و مشبک درب : هشت مربع

    طرح گره چینی جامهری و کتابخانه : تند دوازه

    نوع چوب : چوب درجه یک گردو ، راش ، چنارقرمز و سفید

    مشهد مقدس کلان ‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی است . این شهر در زمان افشاریان ، پایتخت ایران بود . مساحت مشهد ۳۲۸ کیلومتر مربع ، شهر مشهد به واسطهٔ وجود حرم علی بن موسی الرضا ، هشتمین امام مذهب شیعه،سالانه پذیرای بیش از میلیونها زائر داخلی و خارجی می باشد.
    نیروگاه گازی فردوسی مشهد ، در کیلومتر ۱۴ جاده مشهد - قوچان ، جنب نیروگاه طوس قرردارد و یکی از نیروگاه‌های ایران از نوع گازی با ظرفیت تولید ۹۵۴ مگاوات است که شامل ۶ واحد گازی ۱۵۹ مگاواتی ، در قالب طرح B.O.O ( ساخت ، بهره‌برداری ، مالکیت ) در زمینی به مساحت ۵۲ هکتارساخته شده است . مسجد جدید این نیروگاه در سال 1394 با هدف برگذاری نماز جماعت ، مراسمات مذهبی ، اعیاد و برنامه های فرهنگی برای پرسنل نیروگاه ساخته شده است .
    صنایع چوب ساج با توجه به سوابق درخشان خود در زمینه طراحی و ساخت کلیه مصنوعات چوبی، دکوراسیون داخلی مساجد و تجهیز نمازخانه ها ، هنر ساخت گره چینی چوب و رنگ محصولات با رعایت استانداردهای روز دنیا در تهیه مواد اولیه توانسته است پیشرو در تولید تجهیزات و مصنوعات چوبی در کشور باشد و دراین پروژه که شامل ساخت درب چوبی ورودی اصلی مسجد ، کتابخانه و جامهری آن را با هنر گره چینی و مشبک تلفیق نموده و این آثار ارزشمند را به افتخارات خود بیافزاید .
    مسجد نیروگاه سیکل ترکیبی فردوسی ( طوس ) – مشهد مقدس

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    ورود / ثبت نام
    هیچ محصولی موجود نیست
    X