این خانه متعلق به فردی به نام حاجی علی عسکر شیرازی از تجار با سابقه یزدی بوده، هتل آنتیک ملک التجار یزد اولین هتل خشتی در جهان است که از سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرده و مجددا در سال 1390 بازسازي شده است.

هتل در بافت تاریخی یزد، جنب بازار و میدان خان قرار دارد و برای رسیدن به هتل بایستی از میدان خان و بازار پنجه علی عبور کرد و ورودی آن دارای کوچه ای باریک و دراز و با دیوار هایی بلند است. این خانه از اتاق های متعددی تشکیل شده، که هر اتاق ویژ گی های خاص خود را دارد.

هتل دارای 23 اتاق و با ظرفیت 55 تخت می باشد و به دلیل زیبایی های منحصربه فردش مکانی ایده آل برای میهمانان و گردشگران با سلیقه و در جستجوی آرامش و زیبایی می باشد. همچنین حیاط مرکزی و زیرزمین آن به عنوان رستوران سنتی با ارائه انواع غذاهای ایرانی و غیر ایرانی و قهوه خانه آمادگی کامل برای برگزاری مراسم مختلف را دارد.

هتل ملک التجار

تغییر کاربری یک خانه تاریخی است که حدود ۱۲۰ سال قبل در یکی از بازارهای مهم شهر یزد ساخته شده است و در واقع گران ترین و بهترین هتل سنتی در شهر یزد است. هتل ملک التجار در دل معماری اصیل یزدی و نزدیک به بازار و مرکز شهر یزد واقع شده و به این دلیل نمی توانید با ماشین تا جلوی درب هتل بروید و همچنین ابعاد بعضی اتاق های هتل نقلی و جمع و جور است.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود / ثبت نام
هیچ محصولی موجود نیست
X