کیفیت محصولات در کنار ضمانت آن ،همچنین اقتصادی ترین قیمت برای مشتریان هدف نخست ماست .

گروه صنایع چوب ساج با پشتوانه سه دهه کوشش و اقدام و عمل در زمینه ساخت دربهای زینتی با هنر گره چینی و با سرمایه اصلی خود یعنی جمعی از بهترین و برجسته ترین اساتید ایرانی ، فعالیت خود را در ایران آغاز کرد. هدف ساج توسعه کار وکارآفرینی در راستای تولید ملی و نشان دادن کیفیت برتر ایرانی و تضمین آن البته اقتصادی ترین حالت می باشد.

امروزه بیش از هر زمانی سرعت انجام کار برای کارفرمایان ، مشاوران و پیمانکاران مورد توجه واهمیت قرارگرفته است. برای این منظور مجموعه ساج اقدامات لازم و پیش بینی شده ای را در دستورکارخود قرارداده است تا درکمترین زمان به سفارشات مشتریانش پاسخگو باشد.

گروه صنایع چوب ساج به عنوان مجموعه ای مستقل فعالیت خود را درچهارچوب اصول و استانداردهای ساخت مصنوعات چوبی انجام می دهد ، که این امر باعث گردیده علاوه بر ساخت آثار متعدد و ارزشمند در میهن عزیزمان ، در دیگر کشورهای همسایه نیز آثاردرخور توجه و گرانبهایی را به یادگار بگذارد.

 
 
سخن مدیریت

بااستعانت ازدرگاه ثامن الحجج،علی بن موسی الرضا(ع)وباالهام ازهنروفرهنگ ایرانی اسلامی،در صنایع چوب ساج باپشتوانه سه دهه تجربه،اقدام وعمل درزمینه تولید درب چوبی ، درب سنتی وزینتی، منبر مسجد و مصنوعات چوبی با هنر گره چینی وسرمایه اصلی خود، جمعی ازبهترین وبرجسته ترین اساتید ایرانی،تلاش نموده ایم تاهنری بی بدیل راکه ریشه درگذشته فرهنگی و هنری سرزمین ما دارد و باسخت کوشی اساتیدسینه به سینه به نسلهای بعدی منتقل شده است را با نیازهای روزبازارهمگام سازیم. هدف مجموعه صنایع چوب ساج ارا ئه خدمات شایسته ونشان دادن کیفیت برترایرانی دراجرای پروژه ها،تضمین آن والبته اقتصادی ترین حالت برای مشتریانش است.امیدبراینست تااین هنربی نظیررابه سوی جایگاه واقعی آن که حضوری پررنگ درمکانهای عمومی وخصوصی است هدایت نماییم.

1طراحی و اجرای سفارشی محصولات و دربهای چوبی وسنتی برای فضای شما با اقتصادی ترین حالت

چنانچه مایل هستید طراحی و اجرای فضای چوبی خود را تغییر و یا از ابتدا طراحی کنید ، بهترین مجموعه را انتخاب کرده اید. ما با تجربه و تخصص تیم فنی که در اختیار داریم از طراحی تا پیاده سازی کامل پروژه شما را به صورت دقیق انجام می دهیم . سعی می کنیم در هزینه ها اقتصادی ترین قیمت را به شما پیشنهاد دهیم .

2بازسازی و مرمت اماکن تاریخی و سنتی

یکی از روش های کارآفرینی و درآمد زایی از نظر اقتصادی در عصر حاضر مرمت و بازسازی اماکن تاریخی و مکانهای سنتی و تبدیل آنها به مکانهای گردشگری برای بازدید عموم می باشد. در این خصوص ما می توانیم با استفاده از متخصصین خود ، برای شما به سهولت و کم ترین زمان زیبا ترین مصنوعات چوبی از جمله درب و پنجره های سنتی با هنر گره چینی ، ارسی و مشبک را برایتان خلق کنیم.

3نگران هزینه هستید ؟

نگران نباشید ، ما با شما درتعامل هستیم ماسعی خواهیم کرد بهترین قیمت را با بیشترین کیفیت به شما پیشنهاد دهیم ، درتلاش خواهیم بود ضمن حفظ کیفیت مطلوب محصول، اقتصادی ترین قیمت را دراختیار شما قراردهیم .

اجرای صحیح وساخت محصولات چوبی شما بخشی از هنر ساج است .امید است تا با جلب رضایت شما در اجرای هر پروژه ،همکاری های بعدی و متعدد با تیم ما رقم بخورد.

4تسریع در زمان انجام پروژه

امروزه بیش ازهر زمان دیگری ،مقوله زمان برای خریداران و مشتریان موضوع بحث است. تیم ساج با دراختیار داشتن سرمایه اصلی خود که جمعی از استادکاران با تجربه در زمینه ساخت مصنوعات چوبی علی الخصوص دربهای چوبی زینتی است توانسته با مدیریت زمان و تفویض اختیار در بخشهای مختلف اجرایی وتجهیزات فنی ، سرعت انجام پروژه هارا به حداقل برساند تا بتواند پاسخگوی سفارشات مشتریانش باشد.

 

لوح ها و تندیس های صنایع چوب ساج:

 
 
 
 

نماد اعتماد الکترونی صنایع چوب ساج

 
ورود / ثبت نام
هیچ محصولی موجود نیست
X